Aulad ke hukook

          السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ

                         بسم اللہ الرحمن الرحیم



Aulad me bete aur betiyan dono shamil hain,
Aulad ke bohut se hukook hain jin me  sab se aham in ki achhi aur saaleh tarbiyat karna hai, taki wo muashre ke behtreen fard ban sakein.

Jaisa ke irshad e bari ta'la hai:- momino apne ap ko aur apne ahl o ayal ko (jahannam) ki aag se bachao jis ka indhan admi aur pathhar hain.

Surah tehreer ayat no:-6.

Is ayat se saaf wazeh ho jata hai ke hame apne ghar ka mahol saheh rakhna chahiye taki aulad bhi saheh batein seekhe aisa na ho ke walidain apas me hi lad rahe hain is se bachho par galat asar padta hai walidain ko agar koi masla hai to alag me bat karein.

Nabi kareem ﷺ ne farmaya:-tum me se har koi nigraan hai aur har koi apni raiyyat (kareeb wale) ke mutallik jawab deh hai aur admi apne ghar ka zimmedar hai is se is ko raiyyat ke mutallik baaz pars hogi.

Saheh Bukhari:-7138.

Aulad walidain ke liye amanat hai aur Qayamat ke din wo aulad ke mutallik jawabdeh honge agar unhone aulad ki tarbiyat islami tareeke se ki hogi to wo walidain ke liye duniya o akhirat me baais e rahat hogi.

Allah rabbul izzat ka farman hai:- aur jo log iman laye aur un ki aulad ne iman me un ki pairvi ki ham un ke saath un ki aulad ko bhi (jannat) me mila denge, aur in ke amal me se kuch bhi kam na karenge har shakhs apne amal ke saath wabasta hai.

Surah toor:-21.

Nabi ﷺ  ne farmaya:- jab banda mar jata hai to us ke amal munqita ho jata hai magar 3 amal baki rehte hain sadqa e jariya,aisa ilm ke log us ke baad is se fayda uthayein ya nek aulad jo un ke liye dua kare.

Saheh muslim:-4223.

Ab ye aulad ki tarbiyat par hai jab un ki saaleh tarbiyat ki jayegi to wo walidain ke liye zindagi me bhi faydemand hoti hai aur un ki wafat ke baad bhi,
 bohut se walidain aulad ke haq ko mamuli samajhte hain wo apni aulad ko zaya (waste) karte hain aur ye bhool jate hain ke un ke mutallik in se poocha jayega,wo apni aulad ki mashghuliyaat aur sargarmiyo (jo wo kar rahe hain) se anjan hote hai unhe maloom nahi hota un ki aulad kya kar rahi hai.

Wo kahan jate hain aur kab ghar wapis ate hain na wo unhe neki ki taraf bulate hain na buri kamo se rokte hain aur ajeeb tar baat ye hai ke wo apne maal ki hifazat aur is ko badhane me sakht harees hote hain ke har us baat ke liye tayyar rehte hain jo un ke maal me izafe ka baais bane,halanki unhe ye maloom hota hai ke jis maal ko wo badha rahe hain wo dusro ka hai raha aulad ka mas'alah to ye un ki nazro me kuch nahi hota halanki un ki muhafizat duniya o akhirat dono lihaz se un ke liye behtar aur mufeed thi,
Naez jaise walid par bachhe ke khane peene aur kapdo ki zimmedari hai aise hi apne bachhe ke dil ko ilm wa iman ki ghiza muhaiyya karana aur taqwa wala libas pahnana bhi wajib hai aur ye bat pehli baat se kai behtar hai.

Aulad ke hukook me se 1 ye bhi hai ke un par dastoor ke hisab se kharch kiya jaye jis me na hi ap 1 had se zyada kharch karein aur na hi kanjoosi karein kyunki aulad par kharch Karna walid ki lazmi zimmedari hai aur is me allahﷻ  ka ne'mat ka shukr bhi hai.

Aulad ke hukook me se 1 ye bhi hai aulad ko kuch hibba aur atiya dene me kisi 1 ko dusre par fazilat na de kar kisi ko kuch bhi de de aur dusre ko mehroom rakhe kyunki ye zulm hai aur Allah zalimo ko pasand nahi karta, naez is se khandani zindagi me bigaad paida ho jata hai.
Bukhari o muslim me Nauman bin basheer r.a se riwayat hai ke un ke wali basheer bin sa'ad r.a ne unhe 1 Ghulam hibba kiya aur nabi ﷺ ko ye bat batayi ap ﷺ ne poocha kya tune har bete ko aik aik Ghulam hibba kiya ? Basheer r.a kehne lage, nahi to ap ﷺ ne farmaya to phir us ghulam ko bhi wapis lele.

Saheh bukhari:-2586.


Aur 1 riwayat me hai ke :- allah se daro aur apni aulad ke darmiyan insaf karo.

Saheh Bukhari:-2587.


Aur 1 jagah irshad farmaya :- tum mujhe gawah mat banao,.me zulm par gawah nahi ban sakta.

Saheh muslim:-4182.


Haqeeqat ye hai ke rasoolullah ﷺ  ne aulad me se kisi 1 ko dusre par fazilat dene ka name jor rakha hai jor ke ma'ne zulm ke hain jo haram hai.
Lekin agar kisi bete ko aisi cheez dein jis ki use to zarurat ho lekin dusre ko na ho to phir is me koi harj nahi kyunki ye takhsees ya fazilat ki bina par nahi balki hajat ki bina par hai, lihaza ye nafka ki hi surat hai aur jab walid wo tamam batein jo is par wajib hain poori kar de jaise tarbiyat, nafka wagerah to to wo is bat ka mustahik hai ke aulad is se neki kare aur is ke hukook ka khayal rakhe.

Wallahu Alam

 allah rabbul izzat se dua hai ke wo hame deen ko saheh samajh ata farmaye ameen.


Danish Ansari

Post a Comment

0 Comments